Translate

wtorek, 6 czerwca 2017

LEPSZE SAMOPOCZUCIE I ZDROWY UKŁAD TRAWIENNY TYLKO Z ZIELONYM KOKTAJLEM Z JARMUŻU

Jak już wiecie od dłuższego czasu jestem fanką zdrowego stylu życia, jest to mój świadomy wybór i wiem że dzięki temu poprawiam zdrowie swojego organizmu i czuję się pełna energii i witalności. Również mogę zachować swoją młodość na długi czas.

Dziś zdradzę wam mój przepis na zielony koktajl, którego nazywam jarmużowym wymiataczem.
Koktajle naprawdę mogą mieć magiczną moc, odpowiednio dobrane składniki mogą zdziałać cuda.
Koktajl o który wam dzisiaj polecę, przyczyni się na pewno do usunięcia z organizmu niezbędnych toksyn, oczyści jelita oraz zadziała regenerująco.
Oczyszczającą moc mają zwłaszcza zielone koktajle z roślin liściastych, a to dlatego iż zawierają
chlorofil.


      CHLOROFIL :

  • ma zbawienny wpływ na nasz organizm, między innym spowalnia proces starzenia a także pojawianie się zmarszczek
  • oczyszcza naszą krew i płyny ustrojowe - jednym słowem oczyszcza nasz organizm z toksycznych związków
  • wspomaga tworzenie się symbiotycznej flory jelitowej
  • chroni nasz organizm przed chorobami bakteryjnymi 
  • łagodzi objawy astmy




A oto mój przepis na koktajl oczyszczający - który przyda się każdemu z nas.



Składniki na około dwie porcje.
  • 2 garści jarmużu 
  • 3 plastry świeżego ananasa
  • sok z cytryny
  • szklanka wody 
Mam nadziej, że mój jarmużowy wymiatacz, stanie się również waszym ulubionym koktajlem