Translate

niedziela, 7 maja 2017

RÓŻOWE I BRZOSKWINIOWE WŁOSY NA WIOSNĘ ? - BLORANGE - CZYLI HIT W KOLORYZACJI

 Czy jesteś troszkę znudzona swoim kolorem włosów?
 Podążasz za modą i nowościami tak jak ja?
 Jeśli tak, to mam dla ciebie bardzo dobrą wiadomość, w tym sezonie wiosna - lato 2017 -
 hitem są włosy w stylu BLORANGE - czyli tak zwany różowy blond, który również może wpadać w pomarańczowy lub brzoskwiniowy odcień.
Cała nowość zaczęła się od słynnej modelki Georgia May Jagger, która na Instagramie wrzuciła zdjęcie ze swoim nowym kolorem włosów, od tego czasu styl ten pokochały gwiazdy i nie tylko a popularność rosła z dnia na dzień.
Kolor taki uzyskuje się na rozjaśnionych włosach, także jeśli jesteś blondynką to na pewno będzie łatwiej uzyskać wymarzony kolor.

Wcześniej sceptycznie patrzyłam na tą nowość, ale powiem szczerze, że nabrałam ochoty spróbować i zaszaleć. Koloryzacja nie musi być trwała, możemy użyć płukanki lub kremu koloryzującego - taki efekt wówczas utrzyma się zaledwie kilka dni, a my będziemy mieć pewność, że wrócimy do swojego naturalnego odcienia.
Farbowanie tego typu polecam zostawić fachowcy i udać się do sprawdzonego salonu fryzjerskiego.


PONIŻEJ WRZUCAM MOJE INSPIRACJE
















Jestem ciekawa co wy myślicie o najmodniejszym kolorze tego sezonu ? Czy odważylibyście się zaszaleć w takich pastelowych barwach na włosach?