Translate

poniedziałek, 8 maja 2017

NAJMODNIEJSZY KOLOR SEZONU ? OCZYWIŚCIE BIAŁY ! + MÓJ TOTALNIE BIAŁY LOOK

Kochani biały kolor rządzi w tym sezonie! Ja bardzo się cieszę, ponieważ to jeden z moich ulubionych odcieni. Tym razem postawiłam na totalny biały look, tylko buty i torebka dobrałam w kolorze ciepłego beżu. Wygląd totalnie niedzielny, ale ja czuję się w nim jak ryba w wodzie.
Biały kolor od zawsze kojarzył mi się z czystością, świeżością i elegancją może dla tego tak bardzo mnie przekonuje.
Jeśli tylko wybieram się na jakieś ważne wyjście, to zawsze próbuję stworzyć stylizację w bieli nie koniecznie od stóp do głów, ale akcent musi być dodany, bez tego zawsze czuje, że czegoś min brakuje.

Poniżej możecie podziwiać moją całą sesję !

















A jaki jest wasz ulubiony kolor?