Translate

środa, 31 maja 2017

MOJ SPOSÓB NA MODĘ CZYLI JAK STWORZYĆ Z TEJ SAMEJ BLUZKI DWIE STYLIZACJE

Kochani tym razem przygotowałam dla was małą niespodziankę! Oczywiście modową!
Postanowiłam pokazać wam w jaki prosty sposób, używając tej samej bluzki możemy stworzyć dwie ciekawe stylizacje, łącząc ją ze spodniami i spódniczką.
Myślę, że każda fanka mody znajdzie tu coś dla siebie.
Pomysł taki przyszedł mi do głowy, ponieważ uświadomiłam sobie iż często jest tak że kupujemy ulubione rzeczy, czasami za duże pieniądze i ubieramy raz no może dwa razy, później nam się nudzą i lądują gdzieś na dnie szafy !
Moi drodzy nie musi tak być, wystarczy troszkę obudzić naszej wyobraźni i możemy tworzyć naprawdę ciekawe stylizację, używając kilkakrotnie tych samych rzeczy, a wyglądając za każdym razem inaczej.

Poniżej moje propozycje. Zobaczcie jak mi się udało to zrobić ;)


 Stylizacja z bluzką i spódniczką :)









Poniżej stylizacja z tą samą bluzką ze spodniami :)









Jestem ciekawa, która propozycja przypadła wam do gustu? Dajcie znać w komentarzu!

Kisses Made