Translate

środa, 17 maja 2017

MÓJ LUŹNY SPOSÓB NA MODĘ CZYLI JEANSY + T- SHIRT I DODATKI Z FRĘDZLAMI ORAZ DUŻO ZDJĘĆ

Witajcie Kochani!


W dzisiejszym poście przedstawię troszkę luźniejszą stylizację, tym razem postawiłam na najmodniejsze jeansy sezonu czyli z poszarpanymi nogawkami u dołu, prezentuj się naprawdę świetnie.
W tym sezonie koniecznie stawiamy na szalone i niepokorne modele, im więcej się dzieje tym lepiej, powiem, że bardzo podoba mi się ten styl i będę pokazywać wam w jaki sposób można połączyć ponadczasowy i zawsze modne jeansy. Tym razem przedstawię wam w totalnie luźnej wersji.








Oprócz najmodniejszych jeansów, bardzo popularne są t- shirty z motywacyjnymi napisami,
naprawdę fajna sprawa!
 Nie wiem jak wy, ale ja już mam sporą kolekcje koszulek motywacyjnych w sieciówkach jest naprawdę duży wybór i na pewno znajdziecie coś dla siebie.


























A jaka jest wasza ulubiona stylizacja z jeansami?