Translate

czwartek, 11 maja 2017

CZY DEZODORANTY ZAWIERAJĄCE SOLE ALUMINIUM NALEŻĄ DO NIEBEZPIECZNYCH?


Dzisiejszy post będzie troszkę ku przestrodze i zdrowiu. Zapewne większość z was wie, że składnik o nazwie sól aluminium występujący w dezodorantach i antyperspirantach,  jest niezdrowy i przyczyniają się do raka piersi a nawet uwaga - choroby Alzheimera.
Oprócz dezodorantów związki aluminium, mogą również występować w pastach do zębów, kremach do twarzy, szminkach a nawet cieniach do powiek.

Ta przerażająca informacja otworzyła mi oczy na to, aby poszukać kosmetyków do pielęgnacji ciała i urody, które będą bezpieczne dla mnie i mojej rodziny, bo przecież zdrowie mamy tylko jedno i warto o nie zadbać.
Długo nie szukając, natrafiłam na firmę Forever Living Products, która w swoim asortymencie zawiera produkty na bazie czystego miążu aloesu.
Kosmetyki te pokochałam od pierwszego użycia, ale co tu dużo mówić sami musicie się przekonać używając ich, wówczas będziecie wiedzieć o czym mowa.

Wracając do tematu dezodorantów to przedstawię wam mojego zdrowego faworyta.





Dezodorant ALOE EVER- SHIElD : 
  • Nie zawiera szkodliwych środków chemicznych tj: aluminium czy sole glinu
  • nie plami ubrań 
  • nie zaburza funkcjonalnych funkcji potu
  • nie zawiera w sobie substancji blokujących 
  • może być stosowany bezpośrednio po kąpieli lub depilacji, bez zmniejszenia jego skuteczności i występowania podrażnień.
  • pozostawia uczucie świeżości pod pachami, chroniąc przed brzydkim zapachem potu przez cały dzień 
  • ma bardzo przyjemny świeży zapach i co najważniejsze może być stosowany przez kobiety i mężczyzn.
  • jest bardzo wydajny ( moje opakowanie starcza mi na pół roku i to naprawdę nie żart )
Kochani warto wybierać produkty świadomie i czytać etykiety, bo przecież jest coś bardziej cenniejszego niż nasze zdrowie? Dbajcie o siebie.