Translate

czwartek, 27 kwietnia 2017

MOJ SPOSÓB NA MARYNARKĘ CZYLI W JAKI SPOSÓB POŁĄCZYĆ SPORTOWY STYL Z ELEGANCKIM + DUŻO ZDJĘĆ!


Moi drodzy, tym razem chciałabym pokazać wam,  jak całkiem sportowy look przełamany elegancką marynarką, może wyglądać naprawdę ciekawie i charakterystycznie co bardzo lubię. Taka stylizacja przyda się na nie jeden spontaniczny wypad, na przykład na spotkanie z przyjaciółką lub wieczorne wyjście do kina,  a może nawet na randkę w ciemno?

Poniżej możecie obejrzeć moją całą sesje w której główną rolę gra czarna Marynarka.



Marynarka - ZARA ( nowa kolekcja)
T- shirt - KARL LAGERFELD
Leginsy- ZARA
Buty - GUESS
Zegarek - MICHAEL KORS
Okulary - RAY - BAN ( mój ulubiony model)


























Ja od dłuższego czasu jestem fanką marynarek, można je łączyć na różne sposoby, tutaj naprawdę możemy poszaleć i wydobyć naszą kreatywność,  ja uwielbiam właśnie łączyć styl sportowy z eleganckim.
 W swojej garderobie posiadam nie zliczoną ilość marynarek od dłuższych oraz te całkiem eleganckie bardziej dopasowane do ciała, które zakładam na specjalne okazje. Marynarka w szafie to niezbędny element garderoby każdej kobiety, przyda się w przypadku kiedy nie mamy co zarzucić na sukienkę, uratuje nas naprawdę w wielu sytuacjach, warto mieć ją w swojej szafie.


Jestem ciekawa jaka jest wasza ulubiona rzecz w garderobie ? Dajcie znać w komentarzu.