Translate

środa, 22 lutego 2017

JAK MOŻNA SPĘDZIĆ CZAS NA PODHALU ? CZYLI JA I MOJE ZIMOWE SZALEŃSTWO

Zimowe szaleństwo za mną a ja już tak bardzo tęsknię!
Jestem fanką jazdy na nartach i spędzania czasu na  na stoku w urokliwym górskim krajobrazie i klimacie. Jest to  dla mnie idealne miejsce na relaks i odpoczynek.
Gdy zakładam narty to czuję moc energii i poczucie wolności, to uczucie którego nie da się opisać musicie sami spróbować, ci którzy już jeżdżą to wiedzą o czym mówię.
Tym razem prosto z z przepięknej Białki Tatrzańskiej a dokładnie ze stoków w  Kotelnicy udało mi się zrobić kilka fajny zdjęć. Mam nadzieję, że ucieszą wasze oko.


Kotelnica - jest położona w samym sercu Białki Tatrzańskiej, zarówno początkujący narciarze jak i ci zaawansowani znajdą tutaj swoje miejsce:)
Stacja ta dysponuje wieloma trasami o różnym stopniu trudności:) można naprawdę poszaleć i też nauczyć się jeździć od podstaw.



Poniżej możecie podziwiać moje białe szaleństwo w naszych pięknych tarach!
Pogoda jaka nas tam spotkała była wymarzona!








Kolejna góra zdobyta jupiii!!!



Zjeżdżanie od rana do wieczora potrafi być bardzo męczące, ale uśmiech nie schodzi z mojej twarzy bo kocham narty !!!





Obok tych przepięknych stoków, znakomicie położony jest hotel Bania w którym najbardziej wymagający gość będzie usatysfakcjonowany. Po całym dniu zjeżdżania, można zrelaksować się  i uspokoić zmęczone  mięśnie w basenach termalnych oraz saunach, które są na wyciągnięcie ręki. Relaks gwarantowany!








Kochani a jak wasze ferie zimowe? Spędziliście je w jakimś fajnym miejscu ?