Translate

wtorek, 7 lutego 2017

MOJE NATURALNE SPOSOBY NA UTRZYMANIE WŁOSÓW W ZDROWEJ KONDYCJI

Utrzymanie włosów w dobrej kondycji to nie lada wyczyn dla każdej kobiety. Każda z nas marzy o zdrowych, mocnych i gęstych włosach, jednak z wiekiem oraz różnymi życiowymi zmianami nasze włosy się zmieniają i potrzebują naprawdę dobrej pielęgnacji.


Mam gęste włosy od dziecka, ale aby zachować ich ładny i zdrowy wygląd, postanowiłam włączyć do swojej diety picie czystego i z dobrego źródła aloesu oraz dodatkowo, wspomóc mój organizm suplementami naturalnego pochodzenia.

Przy naszym tępię życia i ogromem obowiązków i niestety coraz gorszą jakością jedzenia, nie jesteśmy w stanie dostarczać naszemu organizmowi odpowiedniej ilości witamin i minerałów. Jeśli będziemy ignorować te potrzeby, może ucierpieć cały nasz organizm.




NATURE MIN - są bogatym źródłem witamin i minerałów naturalnego pochodzenia.
Wszystko co żyje w oceanie kiedyś obumiera i opada na dno np. skorupiaki, rośliny, ryby. Leżąc na dnie przez miliony lat tworzą skały tzw: MONTMORYLONIT - co jest surowcem z którego wytwarzane są naturalne tabletki NATURE MIN - po miesiącu systematycznego  stosowania zauważyłam ogromną poprawę wyglądu moich włosów i paznokci.


Czysty miąższ ALOESA - zawiera ponad 200 składników, min: witaminy, składniki mineralne oraz aminokwasy. 


Połączenie tych dwóch produktów,  przy systematycznym stosowaniu daje bardzo dobre rezultaty, a na efekty moi kochani,  nie trzeba długo czekać. Z czystym sercem mogę polecić, dla mnie nie ma nic lepszego i bardziej naturalnego.