Translate

poniedziałek, 20 lutego 2017

MOJA BLACK&WHITE SESJA Z KARLEM LAGERFELD W ROLI GŁOWNEJ


Modą interesuję się od dziecka, uwielbiam tworzyć stylizację i lubię być na bieżąco z trendami. Magazyny takie jak Vogue, Harper Bazaar oraz Marie Claire,  przeglądam na bieżąco aby czerpać inspirację oraz dowiedzieć się o nowinkach w modzie. W tym poście również zobaczycie moją  stylizację w której czarno na białym widać jakiego projektanta cenię najbardziej :) ,tak tak moi drodzy to Karl Lagerfeld.
Niemiecki projektant mody oraz Dyrektor domu Chanel.
Karl, również tworzy swoją markę modową oznaczoną swoim imieniem i nazwiskiem oraz włoskim domem mody o nazwie Fendi. Ostatnio w jego kolekcji pojawiły się  również pierścionki zaręczynowe, które powiem szczerze wyglądają nieziemsko. Ja również jestem zakochana w projektach jego okularów,  które sama posiadam w swojej kolekcji.
Kolejnymi ulubieńcami, których również wysoko cenię są miedzy innymi : Michael Kors - woda toaletowa którą ostatnio wypuścił przyprawia o zawrót głowy, na kolejnej pozycji mojej listy jest Gucci, oraz Vlentino. 

Poniżej możecie podziwiać całą sesję w bluzie mojego ulubionego projektanta w kolorze czarno białym i nie tylko :)