Translate

czwartek, 2 lutego 2017

MÓJ SPOSÓB NA LEPSZE SAMOPOCZUCIE CZYLI ZDROWE OCZYSZCZANIE ORGANIZMU Z ALOESEM

Moi drodzy z góry przepraszam za moją nieobecność -  ups chyba nie mam usprawiedliwienia, ale mam nadzieję, że tęskniliście za mną i moimi postami :)

Lubię pisać o zdrowiu, tym razem przedstawię wam produkt, który pomógł mi pozbyć się kilka zbędnych kilogramów i wyrobił we mnie pozytywne nawyki żywieniowe oraz fantastycznie oczyścił mój organizm i poprawił moje samopoczucie.



 W tym roku jednym z głównych moich celi, jest utrzymanie prawidłowej wagi i systematyczne ćwiczenia fizyczne, ale za nim przystąpiłam do tej zmiany musiałam zrobić pierwszy krok, czyli w tym przypadku oczyścić swój organizm z toksyn, aby poczuć się lepiej i zyskać więcej energii do dalszego działania,  jak i również zmienić swoje złe nawyki.
 I tak jak postanowiłam tak zrobiłam, sięgnęłam po clean 9- czyli dziewięciodniowy - oczyszczająco - detoksujący program na bazie czystego miąższu aloesa. O dobroczynnościach aloesa obiecuję napisze w kolejnym poście :) ale chyba się domyślacie jakie niesie ze sobą ogrom odżywczych substancji.
Program również ten ma za zadanie wypracować na stałe dobre nawyki żywieniowe, które pozwolą uzyskać stałą kontrolę nad wagą.

 Większość osób jest nie jest świadoma i nie wie,  że aby schudnąć muszą pozbyć się toksyn ze swojego organizmu, uwaga w naszych organizmie jest ich ok 4 kg:)

 Moi drodzy z produktem clean 9 jest inaczej, program ten fantastycznie oczyszcza i zmienia nasze nawyki żywieniowe,  jednym słowem wprowadza nas do zdrowego stylu życia , jest naturalny i w 100% bezpieczny.

Czego możecie spodziewać się po 9 dniach ?






Po pierwsze zniknie ospałość i brak energii, na pewno będziesz wyglądać i czuć się lepiej oraz zaczniesz eliminować nagromadzone toksyny przez, które możesz nie przyswajać w pełni substancji odżywczych z pożywienia, poczujesz się również lżejsza i zyskasz więcej energii, i dzięki temu przejmiesz kontrole nad swoim apetytem oraz życiem.

Ja już po 2 dniach poczułam, jak zmienia się moje ciało i moje samopoczucie :) zyskałam więcej energii i zgubiłam zbędne kilogramy :)
 Po zakończeniu programu zmieniły się moje nawyki żywieniowe, zaczęłam systematycznie ćwiczyć, czyli wszystko co chciałam uzyskać w niedługim czasie i co najważniejsze zdrowo i bezpiecznie.




Mój ulubiony koktajl - białkowo- witaminowy,  który wchodzi w skład programu Clean 9







Ja już wybrałam a czy wy jesteście gotowi na pozytywną i zdrową zmianę w swoim życiu  ?