Translate

niedziela, 26 lutego 2017

MÓJ SPOSÓB NA ELEGANCJĘ PODCZAS SPACERU ? CZYLI KLASYCZNY PŁASZCZ I KASZMIROWY SZALIK W ROLI GŁÓWNEJ

Elegancja zawsze kojarzy mi się z subtelnością i delikatnością oraz dopasowaniem każdego szczegółu do całej stylizacji.Tym razem wyszła spontaniczna sesja, ponieważ podczas spaceru naszło mnie natchnienie na kilka zdjęć, więc skorzystałam z okazji i postanowiłam wam pokazać moją klasyczną elegancję na  spacerze.
Tym razem wybrałam trencz w kolorze ciepłego beżu oraz szalik z czystego kaszmiru, który uważam  powinien znaleźć się  w garderobie każdej eleganckiej damy :)
Zarówno szalik z kaszmiru jak i trencz powinny być w naszej szafie numerem jeden, ale również podstawa w mojej garderobie to, mała czarna, czarne eleganckie klasyczne spodnie, dżinsy, biała bluzka, kapelusze, kaszmirowe swetry, żakiety - taki zestaw powoduję, iż na każde wyjście znajdzie się sposób na elegancką stylizację i wiem, że zawsze będę wyglądać dobrze.




















 Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych butów za kolano oraz przeciwsłonecznych okularów, słońce świeciło bardzo mocno tego dnia !

Każdy promyk Słońca jest na wagę złota ! Więc łapię ile się da!



Moi drodzy jestem ciekawa, jaki jest wasz sposób na elegancję ? Dajcie znać w komentarzu!