Translate

poniedziałek, 27 lutego 2017

JAK ZYSKAĆ ZDROWĄ I NAWILŻONĄ SKÓRĘ TWARZY PRZEZ DŁUGIE LATA

Zdrowie i uroda to ważne aspekty naszego życia, każdy z nas chce zachować na długo zdrowy wygląd i zadbane ciało,  zwłaszcza my kobiety pragniemy aby nasza skóra twarzy ale i nie tylko była jędrna, nawilżona i pozbawiona jakichkolwiek skaz.
 Moi drodzy aby przedłużyć swoją młodość nie możemy zapominać o odpowiednim nawilżeniu od wewnątrz. Bardzo ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, ja oprócz tego iż włączyłam do swojej  diety picie aloesu, który ma fantastyczne właściwości nawilżające to również w ciągu dnia staram się  wypijać ok 2,5 l wody, taki codzienny rytuał przyczyni się do nawilżenia naszego organizmu od środka.





 Jeśli chodzi o pielęgnację zewnętrzną to oprócz odpowiednich kremów do twarzy, koniecznie 3 razy dziennie nakładajcie maskę na twarz - ja używam Maski Forever Marine od dłuższego czasu i powiem, że jest to pierwsza moja maska, która tak idealnie ujędrnia i napina skórę oraz pozostawia ją idealnie nawilżoną i oczyszczoną.









Po ciężkim męczącym dniu wiem, iż moja cera zasługuję na dogłębne oczyszczanie i nawilżanie i właśnie wtedy sięgam po maskę Marine, która zawiera minerały przyrodnicze pochodzące z alg morskich i wodorostów.
Maska głęboko oczyszcza i odświeża w składzie znajdują się również miód pszczeli i aloe vera i wyciąg z ogórka,  które działają nawilżająco i dogłębnie ją odżywiają.




Ciekawa jestem waszych zabiegów pielęgnacyjnych ? Dajcie znać w komentarzu!