Translate

środa, 19 października 2016

VICTORIA BECKHAM I JEJ NOWA KOLEKCJA DLA ESTEE LAUDER


Moja przygoda z makijażem miała początek bardzo dawno temu i trwa do dziś. Gdy tylko znajduję wolną chwilę to relaksuję się tworząc inspirujące makijaże.
Uwielbiam również poznawać nowości kosmetyczne i tym razem bardzo zainteresowała mnie nowa kolekcja Kosmetyków do makijażu Victorii Beckham dla Estee Lauder.
Kolekcja świetnie charakteryzuje się z największymi czterema miastami: LONDON, NEW YORK , PARIS oraz LOS ANGELES.








LONDON

Kolekcja w której skład wchodzi :
*matowy bronzer
*pomadka w kolorze nude
*Kajal duo - Black/Vanille
*rozświetlacz
*metaliczny cień w kolorze ciepłego brązu
*czarny cień







NEW YORK

* bronzer
* paletka 6 przepięknych - dość intensywnych  odcieni
*lip pensil
*lip glos




PARIS

*metaliczny ciemno zielony cień
*pomadka w odcieniu pięknej czerwieni
*czarna kredka
*liner w płynie








LOS ANGELES

*matowy bronzer
*rozświetlacz
*Kajal duo - Black/Vanille
*lip glos





Moim ulubionym zestawem jest oczywiście London, ponieważ możemy z tych cieni, uzyskać fantastyczne smokey eye i podkreślić pięknie nasze usta pomadką w kolorze nude - ostatnio moją ulubioną nie ukrywam, że zestaw Paris, również bardzo mnie zainteresował.

Jestem ciekawa który zestaw na was zrobił wrażenie?