Translate

wtorek, 18 października 2016

ROCK AND GLAM - CZYLI MOJA STYLIZACJA W NIECO OSTRZEJSZYM WYDANU

Uwielbiam tworzyć różnego rodzaje stylizacje, od spokojnych biznesowych, eleganckich w których główną rolę grają sukienki - poprzez dzienne.  Ostatnio, postanowiłam dodać trochę mocniejszych akcentów czyli taką w stylu rock- glam, mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu.

Ten rodzaj stylizacji, jak najbardziej możecie wykorzystać na wypad z przyjaciółmi do ulubionego klubu, lub również jako codzienny ubiór oraz na przykład na spacer po mieście, uwierzcie mi będzie sprawiała wrażenie wyjątkowej i na pewno wyróżni się z tłumu, przecież czasami chcemy poczuć się wyjątkowo i właśnie taki zestaw jak najbardziej przyczyni się do tego.
W tym sezonie jak i poprzednim bardzo modne są czerwone kratki, ja postawiłam właśnie na długą czerwoną koszulę w kratkę z lekko bufiastymi rękawami, do tego dobrałam biały t- shirt i oczywiście skórzaną krótką spódniczkę i czarne skórzane buty, całość stylizacji pięknie uzupełniły rozpuszczone długie blond włosy.













Jestem ciekawa jaka jest wasza ulubiona stylizacja?  Czy też czasami stawiacie na rockowy look?