Translate

poniedziałek, 10 października 2016

MARYNARKI W STYLU MILITARNYM - CZYLI HIT SEZONU I MOJE INSPIRACJE

Tegoroczna moda, jak dla mnie jest bardzo inspirująca i dużo się w niej dzieje i ja tak lubię,  tym razem najbardziej zwróciły moją uwagę militarne marynarki, które swój początek miały w latach 70 - tych, a teraz powracają z wielkim hukiem.
 Może się wydawać iż zestawienie z tą marynarką jest nudne, lub dla niektórych chłopięce, natomiast jeśli spróbujecie połączyć odpowiednie rzeczy, to naprawdę można stworzyć zjawiskową i elegancką stylizację.
Od kilku sezonów styl ten rządzi na wybiegach, ostatnio mega wrażenie zrobił na mnie pokaz Tommy Hilfigera w którym urocza blondynka Gigi Hadid - oczywiście jedna z moich ulubionych modelek, prezentował swoją najnowszą kolekcję. Moją uwagę  na tym pokazie najbardziej zwrócił żakiet i długi płaszcz w kolorze granatu, choć tak naprawdę cała kolekcja byłą naprawdę zaskakując.

Tym razem zaprezentuję wam moje inspirację, ale już niedługo pojawi się stylizacja właśnie w tego   typu żakiecie i sami zobaczycie jak ciekawie można wyglądać w militarnym looku.



























SaveSave