Translate

czwartek, 29 września 2016

TREND SEZONU JEANSOWE KURTKI Z NADRUKAMI - MOJE PROPOZYCJE I INSPIRACJE


Kolejnym hitem tego sezonu są jeansowe kurtki oversized, jest to wielki trend wśród gwiazd i nie tylko. Jak dla mnie to świetne rozwiązanie na chłodniejsze jesienne dni. Będą idealnie się prezentować w zestawieniu z długimi luźnymi swetrami,  bluzami sportowymi,  adidasami i ulubionym kapeluszem - taka stylizacja, która sprawdzi się na co dzień ale uwierzcie mi, będzie wyglądać na bardzo stylową i wyjątkową.

 Jestem,  zwolenniczką eleganckich stylizacji, w których główną rolę grają sukienki, szykowne bluzki oraz marynarki -  natomiast ostatnio serce moje skradły również luźniejsze zestawienia - właśnie np: z denimową kurtką i  długą sportową bluzą, dobrze jest czasami założyć na siebie luźniejsze ubrania.
Moją uwagę zwróciły zwłaszcza, te z inspirującymi  napisami  - w sieciówkach możemy znaleźć naprawdę ciekawe sztuki,  dzisiaj podpowiem wam gdzie kupić najlepsze.











ZARA ( nowa kolekcja)

ZARA (nowa kolekcja)

ZARA (nowa kolekcja)

MANGO ( nowa kolekcja )

ASOS
















Poniżej znajdziecie troszkę moich inspiracji :























Te kurtki są naprawdę inspirujące, a czy wy jesteście już posiadaczkami takiego cacka?