Translate

poniedziałek, 19 września 2016

SZWAJCARIA I MÓJ RAJ NA ZIEMI + DUŻO ZASKAKUJĄCYCH ZDJĘC I SPORTOWY LOOK

WITAJCIE !

Obiecałam, że będę was zaskakiwać i właśnie dzisiaj zaskoczę was, moim krótkim, ale jakże uroczym pobytem w przepięknej Szwajcarii. Odwiedzenie tego kraju przyszło mi do głowy zupełnie przypadkiem, choć nie ukrywam, iż zawsze marzyło mi się pojechanie do tego tajemniczego zakątka,  dlatego postanowiłam spakować walizkę i wyruszyć w to magiczne miejsce.
Uwierzcie mi, była to najlepsza decyzja, oraz mega czas jaki spędziłam w Szwajcarii -  widoki i krajobrazy zapierają dech w piersiach,  zdjęcia które sami zobaczycie są urzekające, ale zachęcam każdego z was jeśli tylko będziecie mieli okazję  do pojechania i zobaczenia tego wszystkiego na żywo -  naprawdę warto !!!!

Wysokie piękne szczyty robią wrażenie,  ścieżki górskie są tak bezpieczne, że nawet chodzenie z małym dzieckiem nie powoduje żadnego strachu,  każdy detal jest naprawdę dopracowany, można powiedzieć, że wszystko tam chodzi  jak w Szwajcarskim zegarku :)














Będąc w tym miejscu nie możecie ominąć podróży szwajcarskimi pociągami, my  kilkakrotnie spróbowaliśmy przejażdżki nimi, to naprawdę niezła frajda, ale to czego nie zapomnę to na pewno wjazd wieczorny na najwyższy szczyt w Europie czyli MONT BLANC - wrażenia piorunujące.
Oprócz przepięknych widoków,  w tym jakże magicznym miejscu,  zasmakować można również pysznego jedzenia,  choć jest dość kaloryczne, ale czego się nie robi na wakacjach,  jeśli jesteście zwolennikami serów to koniecznie musicie ich tam spróbować, w tym przypadku kalorie zostawmy na boku:)


Tym razem wsiąść  do pociągu nie byle jakiego, wrażenia gwarantowane :) 




Moja córka była zachwycona tymi krajobrazami i nie tylko ona :) 


Zawsze jak jestem w nowym miejscu,  to chcę skosztować tradycyjnego dani regionu, w Szwajcarii  między innymi króluje Founde czyli tradycyjne dwa sery Emmentaler i Gruyere, które są roztapiane z dodatkiem białego wina, po zagotowaniu mieszane są w specjalnym rondelku nad podgrzewaczem. Następny krok, to już tylko zamaczanie pysznego przypieczonego chlebka w roztopionym serku i delektowanie się tym jakże wykwintnym daniem, ach palce lizać.


Na taką górską wypraw,  oczywiście postawiłam na bardzo wygodny sportowy strój i wygodne obuwie marki - New Balance, z którym nigdy się nie rozstaje, są mega wygodne no i mają świetny design,  na co my kobiety bardzo zwracamy uwagę:)










Był to wspaniały czas, mam nadzieję, że uda nam się wrócić do tego pięknego miejsca,  coś mi chodzi po głowie zimowy klimat,   kto wie może znowu będzie to spontaniczny wypad:)