Translate

wtorek, 13 września 2016

MY DAY IN LONDON - BOROUGH MARKET - CZYLI COŚ DLA WIELBICIELI SMAKÓW ORAZ MOJA LUŹNA STYLIZACJA

 Witajcie Kochani!

Jeśli jeszcze nie odwiedziliście miejsca jakim jest BOROUGH MARKET  w Londynie, to koniecznie was zachęcam do przybycia tutaj.
Jest to jeden z najstarszych i największych rynków w Londynie oferujących żywność z różnych  zakątków świata. Niedawno obchodził swoje 10000 urodziny :)
Na początku zaopatrywali się tam detaliczni hurtownicy, natomiast dzisiaj nastawiony jest na klienta indywidualnego,  na codzień odwiedzany jest przez mieszkańców Londynu oraz ogromną ilość turystów.  
W tym miejscu naprawdę,  można wyruszyć w kulinarną podróż, między innymi możecie zasmakować jedzenia z Hiszpanii czyli tradycyjnej paelli, greckie kleftiko, peruwiańskie szaszłyki, francuskie wina, świeże oliwki, włoskie pieczywo i wiele innych potraw, które gwarantuję, że rozpieszczą  wasze podniebienia.
Jeśli natomiast jesteście miłośnikami serów to w tym miejscu możecie skosztować szwajcarskich wyrobów,  ja próbowałam są przepyszne!








A teraz trochę o mojej stylizacji, którą miałam na sobie podczas zwiedzania tego, jakże apetycznego miejsca :)  Chciałam czuć się luzno  i wygodnie postawiłam na sprawdzoną bialą bluzkę oraz  jasne jeansy , całość stylizacji uzupełniły letnie sandałki.