Translate

poniedziałek, 26 września 2016

LONDON FASHION WEEKEND I MOJA RELACJA PROSTO Z TEGO WYDARZENIA + DUŻO ZDJĘĆ


Miniony weekend należał do naprawdę udanych, a to z racji tego, że spędziłam go w jakże modowym wydaniu, czyli na LONDON FASHION WEEKEND, dużo się działo, pokazy, zakupy, rozmowy - czyli to co kocham najbardziej. Wszystkie tego typu imprezy powodują, iż jestem w swoim świecie, moda to moja pasja i zawsze z przyjemnością uczestniczę w tego typu imprezach. Za rok na pewno mnie tam znów nie zabraknie.

Ten czas by dla mnie wielką inspiracją, z  tego wydarzenia wyniosłam dużo pomysłów na moje kolejne stylizację, mam nadzieję, że to co dla was szykuję miło was zaskoczy, poniżej możecie zobaczyć zdjęcia prosto z tego wydarzenia.


















Tutaj możecie zobaczyć kilka zdjęć z  wybiegów mody,  naprawdę było co oglądać :)