Translate

sobota, 17 września 2016

KORONKA CZYLI HIT SEZONU i MÓJ SPOSÓB NA KOBIECĄ STYLIZACJE


 Wydawać się może, iż będzie to spokojna stylizacja, lecz nie tym razem moi kochani!
Jeśli szykujecie się na jesień, to koniecznie w waszej szafie nie może zabraknąć koronkowej sukienki.
Taki rodzaj tkaniny powoduje, iż wydobywa się całe piękno kobiety i elegancja a zarazem uwodzicielskość, dlatego jeśli tylko będziecie miały możliwość to postawcie na koronkowy look. Ponieważ doda wam to, naprawdę pewności siebie i poczujecie się sexy, czyli to czego zawsze szukamy tworząc nasze stylizacje.  Nie bójmy się wydobywać tego co w nas najlepsze, czyli naszą kobiecość.


Ja jestem fanką zwiewnych koronkowych sukienek i tym razem postanowiłam pokazać wam jak bardzo kobieta może czuć się jak prawdziwa dama z uwodzicielskim wdziękiem,  właśnie w tego typu kreacji.
Tym razem wybrałam dość krótką ,  natomiast dłuższe koronkowe suknie, bardzo wpadły mi w oko i już szykuję stylizacje w stylu gothic glam -  czyli długa suknia z dodatkami skórzanymi i odrobiną błyszczącego srebra. Ale zanim się to pojawi zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej, mam nadzieję, że troszkę was zainspiruję do takiego stylu :)