Translate

poniedziałek, 26 września 2016

5 NAJMODNIEJSZYCH FRYZUR POŻĄDANYCH W TYM SEZONIE


Jeśli jeszcze nie wiecie, w jaki sposób uczesać się, aby stworzyć najmodniejszą fryzurę w tym sezonie, to dzisiaj ten post jest dla was. Ja często mam problem z wyborem codziennego uczesania, dlatego dzisiaj postanowiłam napisać właśnie o najmodniejszych fryzurach, mam nadzieję, że post będzie pomocny również dla was.




Ten rodzaj fryzury podbiło moje serce, dla wszystkich posiadaczek długich włosów, polecam właśnie taki wysoko upięty kok, jest to bardzo modne upięcie i dodaje nam młodzieńczego looku, takie uczesanie wybierajcie, do luźnych stylizacji.

 Chiara Ferragni wygląda w niej olśniewająco!



Jeśli właśnie macie zaplanowane biznesowe spotkanie i dylemat jak się uczesać, to te subtelne, ale jakże eleganckie upięcie sprawdzi się napewno. Nieprawdaż, że uroczo?




Zwolenniczki kucyków, nie powinny zapomnieć o tego typu uczesaniu, to jest trend sezonu. 



Jeśli lubicie luźne, rozpuszczone włosy, to postawcie właśnie na tą fryzurę ! Efekt uwodzicielskiej dziewczyny gwarantowany !



Proste klasyczne upięcie z dodatkiem czarnej wstążki, nie będzie wyglądało na nudne, nieprawdaż, że fajny pomysł,  a na dodatek bardzo modny.