Translate

wtorek, 6 września 2016

4 MOJE SPRAWDZONE SPOSOBY NA ZADBANE DłONIE I PAZNOKCIE

Witajcie moi drodzy,

Dawno mnie tutaj nie było i troszkę zaniedbałam swojego bloga, ale wracam i postaram się być systematyczna i zaskakiwać was moimi nowymi wpisami, trochę będzie się działo i będzie ciekawie, obiecuje!
 W moim dzisiejszym poście podpowiem w jaki sposób dbam o swoje dłonie i jakie paznokcie są dla mnie numerem jeden w tym sezonie.


 Od jakiegoś czasu jestem fanką bardzo naturalnych odcieni lakierów, tego lata właśnie kolor beżu królował na moich paznokciach.
Ogromne wrażenie zrobiły również na mnie metaliczne odcienie, zwłaszcza w kolorze złota, takie paznokcie beda świetnie się prezentować na specjalne okazje,  jeśli tylko nadarzy się odpowiednia  to spróbuję zaszaleć :)
  Pastelowe odcienie powodują, że dłonie prezentują się delikatnie i elegancko i pasują do stylizacji codziennej jak i wieczorowej.  A  teraz  zdradzę wam,  jak przygotowuje swoje dłonie zanim pojawi się na nich zamierzony efekt końcowy.


Bardzo ważnym etapem jest przygotowanie płytki paznokcia i okolic wokół niej, aby kolor jaki nałożymy wyglądał schludnie a efekt końcowy był zadowalając.


1. W małej miseczce  z ciepłą wodą moczę swoje dłonie,  zabieg ten wykonuję ok 15 minut w celu zmiękczenia skórek wokół paznokci,  jest to  bardzo pomocne,  ponieważ z z łatwością będziemy mogli usnąć skórki.

2. Po osuszeniu i usunięciu skórek ( do tego używam specjalnych patyczków )  nadaje swój ulubiony kształt -  uwielbiam ten moment. Tym razem paznokcie moje przybrały kształt migdała,  który króluje od dłuższego czasu -  jest mega!

3. Kolejny krok, to nałożenie bazy chroniąca płytkę,  jest to bardzo Ważne,  jeśli chcemy uniknąć odbarwienia płytki.

4. Kolejny etap to juz tylko wybór ulubionego koloru,  zawsze nakładam dwie warstwy  lakieru,  a na sam koniec dokładne nawilżam dłonie odpowiednim kremem, wykonuje to
systematycznie, co pozwala zachować piękny wygląd dłoni i wzmocnić paznokcie.

Jak widać, aby mieć zadbane dłonie, nie musimy wydawać fortuny, ani poświęcać dużo czasu, moje wykonanie upiększającego zabiegu zajęło mi zaledwie 40 min,  a efekt jak widać jest zadowalający. Dziewczyny dbajmy o nasze dłonie, to właśnie one świadczą o zadbanej kobiecie.

Tak przedstawia się efekt końcowy,  jak wam się podoba?



 A oto moje lente inspiracje :)















A teraz trochę metalicznych odcieni, prawda, że robia wrażenie?