Translate

piątek, 8 stycznia 2016

NAJMODNIEJSZE MAKIJAŻE PROST Z POKAZÓW MODY WIOSNA 2016

Uwielbiam każdą minutę spędzoną z pędzlem w ręku i tworzenie nowych makijaż, które budzą moją wyobraźnię.
Z nowym rokiem mam mnóstwo pomysłów związanych z makijażami i nie tylko :) Staram się podążać za trendami, i tak o to przedstawię wam dzisiaj najmodniejszy make up prosto z pokazów mody.
W tym sezonie hitem będą, jasne czerwone usta, elektrycznie niebieskie oczy, sztuczne rzęsy, świeży - naturalny make up z odrobiną różu oraz makijaż, który wykonany bronzerem ciągle będzie przypomina nam, że wakacje są cały rok.  Mam też dobrą wiadomość, dla miłośniczek ciemnych ust w tym sezonie wiosna / lato 2016 nadal będą na topie !


Zapraszam do oglądania !





























Mam nadzieję,że również tej wiosny będziecie szaleć z makijażem. Jestem ciekawa jaki jest wasz ulubiony?