Translate

wtorek, 12 stycznia 2016

MÓJ PRZEGLĄD NAJMODNIEJSZYCH I NAJCIEPLEJSZYCH KURTEK NARCIARSKICH ORAZ MOJE ZIMOWE INSPIRACJE

Moi drodzy sezon zimowy w pełni, kto nie marzy o tym aby spakować walizkę i wyruszyć w nasze polskie góry, które o tej porze są  pięknie zaśnieżone, krajobrazy zachwycają swoimi widokami a warunki narciarskie w tym okresie są jak najbardziej sprzyjające. Natomiast, aby wybrać się w taki pobyt musimy wziąć kilka rzeczy pod uwagę. Po pierwsze potrzebujemy bardzo ciepłych ubrań i akcesoriów. Następnym krokiem, który musimy przeanalizować jest nasza kondycja fizyczna. Jeśli nie ćwiczymy systematycznie, to powinniśmy minimum miesiąc przed wyjazdem uaktywnić uśpione mięśnie i przygotować ciało na nie mały wysiłek fizyczny, jeśli będziemy mieli w miarę ok naszą sprawność fizyczną, to będzie nam łatwiej i przyjemniej zjeżdżać na nartach lub desce snowboardowej, a co najważniejsze unikniemy niechcianej kontuzji.

 W tym poście przedstawię wam moje ulubione modele kurtek, które sprawdzą się na stoku, będzie można prezentować się w nich modnie, a poza tym ogrzeją nas w minusowej temperaturze. Czyli przyjemne z pożytecznym, to co my kobiety uwielbiamy najbardziej.





CHLOE


MOUNTAIN FORCE 


TOP SHOP


SPIDER



CMP



THE NORTH FACE






KHUJO


MONCLER






Oraz moje INSPIRACJE W ZIMOWYM SZALEŃSTWIE miłego oglądania



































Mam nadzieję, że nabraliście ochoty na wyjazd tak jak ja!