Translate

wtorek, 5 stycznia 2016

LOOK OF THE DAY - CZYLI MOJA STYLIZACJA Z ULUBIONYMI DODATKAMI


W dzisiejszym poście, będziecie mogli zobaczyć mój dzienny look z najmodniejszymi dodatkami. Od zawsze zakochana byłam w kapeluszach, są mega kobiece i dodają naszemu wyglądowi elegancji i subtelności.
Kiedy tylko mam okazję to właśnie na mojej głowie zamiast czapki pojawia się kapelusz.

Kolejnym akcentem w mojej stylizacji jest futerkowy kołnierz, który pięknie się prezentuje i jest bardzo ciepły, w tej chwili możecie kupić go w promocji w sklepach Zara polecam jest cudowny!

Zapraszam do zobaczenia mojej jakże uroczej stylizacji :)


Kapelusz - TOPSHOP
Kurtka - ZARA
Kołnierz - ZARA







A oto tak przedstawia się moja stylizacja, prosty dzienny look z akcesoriami które tworzą z prostej  stylizacji niezwykłą.


Buty - OFFICE ( nowa kolekcja)
Jeansy - Zara









Dajcie znać w komentarzu czy zaciekawił was mój LOOK OF THE DAY :)

Kisses M