Translate

czwartek, 3 grudnia 2015

MY LOOK OF THE DAY - CZYLI SPACER PO MIEŚCIE Z APARATEM

Wychodząc z domu postanowiłam zabrać mój ulubiony  aparat i wykonać kilka zdjęć do sesji  w stylu - LOOK OF THE DAY. Tym razem uznałam, że sesja będzie w ROCKOWYM stylu, bo czasami my kobiety lubimy wyglądać trochę tajemniczo i z pazurem. Uwielbiam eleganckie stroje, ale  również zdarza mi się  założyć czarną ramoneskę, bo to przecież właśnie skórzana kurtka, dodaje nam rockowego wyglądu. Tym razem do całości, wybrałam  bluzkę w kolorze butelkowej zieleni oraz leginsy z frędzlami które dodały charakterystycznego looku całej stylizacji.




BLUZKA - NEW LOOK
KURTKA - ZARA
LEGINSY - TOPSHOP
BUTY- ALDO
MAKE UP - BY ME :)







Po całej sesji wybrałam się na  przepyszną kawę w mojej ulubionej restauracji.

MAKE UP BY ME