Translate

środa, 2 grudnia 2015

3 MOJE ULUBIONE PRODUKTY KOSMETYCZNE KTÓRE POZYTYWNIE MNIE ZASKOCZYŁY

W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić recenzję  trzech moich  perełek kosmetycznych,  które testowałam przez ostatni miesiąc i wywarły na mnie niesamowite wrażenie i  na pewno zostaną ze mną na dłużej.

1. Perfumy GUCCI BY GUCCI
2. Rozświetlacz KIKO
3. Krem pod oczy BOBBI BROWN



Długo szukałam odpowiedniego kremu pod oczy testowałam z różnych firm i te tańsze i droższe i niestety długo nie mogłam trafić na taki który mi pomoże,  aż pewnego dnia będąc u swojej siostry w odwiedzinach trafiłam na Krem silnie nawilżający i naprawczy firmy BOBBI BROWN, który świetnie się sprawdził. Po miesiącu stosowania zauważyłam widoczne napięcie skóry pod oczami, cudownie nawilża,  muszę przyznać że w dobrym momencie wpadł w moje ręce, gdyż pojawiły się u mnie dość intensywne kurze łapki, dzięki temu produktowi poczułam różnicę i jestem bardzo zadowolona,  już należy do moich ulubieńców! Jeśli u was również pojawiły się pierwsze oznaki ,, kurzych łapek,, i macie suchą skórę to zachęcam do wypróbowania tego produktu.





Kolejnym produktem który znalazł moje uznanie jest rozświetlacz do twarzy marki KOBO. To, że uwielbiam malować i kocham produkty do makijażu to już wiecie, zawsze wchodząc do  sklepów z kosmetykami różnych marek, szukam tych wyjątkowych i taki się okazał rozświetlacz KOBO, który niesamowicie rozświetla, pięknie podkreśla szczyty kości policzkowych, dla mnie jest numerem jeden, dodatkowym plusem jest jego dość oryginalne opakowanie i niedroga cena.








I nadszedł czas na kolejny produkt z moich ulubieńców, a są nim perfumy  GUCCI BY GUCCI,  który idealnie sprawdzi się na sezon jesień/zima, uważam iż jest to odpowiedni zapach dla kobiet niezależnych, wiedzących czego chcą od życia, pewnych siebie i swoich decyzji.

Ponadczasowy i uwodzicielski zapach który wytwarza wokół siebie pozytywną aurę. Ja poprostu zakochałam się w tym perfumie i zawsze będę wracać do niego w sezonie jesienno- zimowym.






Jestem ciekawa jakie są wasze ulubione produkty, które zakupiliście w ostatnim czasie i jesteście zadowolone? a może są takie których już nigdy nie spróbujecie? Dajcie znać w komentarzu.


KISSES M