Translate

poniedziałek, 5 października 2015

NAJMODNIEJSZE SWETRY TEJ JESIENI ! ORAZ MOJE INSPIRACJE


Witajcie kochani !


Jesień zawitała do nas już na dobre, aby uchronić się przed zimnem nie zapominajmy o ciepłych okryciach wierzchnich. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć mój przegląd swetrów, które mam nadzieję wpadną wam w oko. Uwielbiam swetry i to nie tylko za to, że są mięciutkie i ogrzewają nas w chłodne dni ale również, że  można tworzyć z nimi ciekawe stylizacje modowe. Najmodniejsze kolory tego sezonu, są jak najbardziej jesienne, od zgniłej butelkowej zieleni, szarość, rudości oraz wszelkie rodzaje pomarańczy, która jest bardzo hot ! Oprócz wysokiej gamy kolorów- trendem  na swetrach są geometryczne wzory,  które królują u największych projektantów modowych.

Ja pokochałam wszelkie odcienie rudości, które bardzo ładnie komponują się z moją delikatną urodą blondynki, jak i również moje serce podbiła butelkowa zieleń, gdzie już niedługo będziecie mogli zobaczyć  moją stylizacje, w której kurtka w tym dość oryginalnym kolorze będzie grała główną rolę :)






INSPIRACJE 

























Dajcie znać, jaka jest wasza ulubiona stylizacja, ze swetrem w roli głównej ?