Translate

środa, 9 września 2015

PRZEGLĄD JESIENNYCH TRENCHY I WYBÓR MOJEGO ULUBIONEGO ORAZ INSPIRACJE


Zapewne małymi krokami, rozglądacie się za wyborem jesiennego płaszcza, lub kurtki. Tak moi drodzy, niestety to już ten moment, w którym zrobi się o wiele chłodniej i będziemy potrzebować cieplejszych ubrań. W dzisiejszym poście, chciałabym wam przedstawić, najmodniejsze okrycia wierzchnie modne w tym sezonie. Mój wybór padł na trench, ponieważ kocham klasykę, która nigdy nie wychodzi z mody, a poza tym można świetnie tworzyć z nim różnorakie stylizacje.


Przypadkowe chodzenie po sklepach, nie poszło na marne, udało mi się  wyszukać idealnie pasującego trencha  z Zary, ładnie wyprofilowany, idealnie podkreślający kobiece kształty, i oczywiście w jasnym kolorze.  Pomimo większości pochmurnych i deszczowych dni jakie nas czekają, lubię na przekór wybierać jaśniejsze kolory ciuchów, które nastawiają mnie optymistycznie.



 W ten sposób prezentuje się mój nowy płaszczyk z najnowszej kolekcji ZARY  









Poniżej kilka innych propozycji, może coś wpadnie wam w oko :)


ZARA // 300 zł//




ZARA // 1000 zł //


ALEKSANDER WANG





MICHAEL KORS



MANGO // 1000 zł //





INSPIRACJE