Translate

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

NAJMODNIEJSZE KAPELUSZE JESIENI 2015 ORAZ MOJE INSPIRACJE !



Jestem jedną z tych kobiet, które nie wyobrażają sobie jesieni bez kapelusza. W mojej garderobie jest ich kilka i jak co roku nie mogę się powstrzymać od zakupu kolejnych. Ten rodzaj dodatku w naszym  ubiorze, dodaje nam kobiecości i podkreśla całokształt naszego wyglądu, a co bardzo istotne - chroni naszą głowę przed chłodem. W tym sezonie modne będą kapelusze z dużym rondem, w kowbojskim stylu oraz czapki dżokejskie. W dzisiejszym poście mam nadzieję, że znajdziecie choć odrobinę motywacji aby zakupić swój wymarzony kapelusz i poczuć się tej jesienni naprawdę kobieco, bo chyba o to nam zawsze chodzi?



Kapelusz TOPSHOP ( zeszłoroczna kolekcja ) 



A oto kilka propozycji przepięknych kapeluszy z sieciówek. Mój ulubiony kolor to oczywiście czarny, natomiast karmelowe, brązowe i bordowe też pięknie się prezentują. Wybór jest ogromy także wybierajcie!


ZARA ( nowa kolekcja , poniżej możecie zobaczyć, jak się prezentuje i jak wygląda ten kapelusz na mnie ) 

 Cena - ok. 110 zł



River Island - cena ok. 150 zł



River Island - cena ok - 150 zł




ZARA 



ZARA i jeden z moich ulubionych, który również jest zaprezentowany poniżej.
CENA - OK 100 ZŁ
  


MANGO -  Cena ok - 150 zł



MANGO - Cena ok 150 zł


MANGO - Cena ok 150 zł





A teraz troszkę moich inspiracji z kapeluszem w roli glównej .





















Obecnie mam duży dylemat który wybrać? Jak myślicie który lepiej się prezentuje? Dajcie znać w komentarzu.

Oby dwa kapelusze są z najnowszej kolekcji ZARY.



A może ten w stylu kowbojskim  ?



KISSES M