Translate

wtorek, 25 sierpnia 2015

8 KROKÓW DO UZYSKANIA MAKIJAŻU W KTÓRYM POCZUJESZ SIE JAK GWIAZDA

Witajcie, 


W dzisiejszym poście opiszę krok po kroku,  jak wykonać dość intensywny i przyciągający spojrzenia makijaż. Przy okazji zobaczycie jedną z moich ulubionych sesji.  Uwielbiam ten moment,  kiedy wykonując tego typu makijaż zauważam, iż  moja twarz, nabiera spektakularnego wyglądu. Jeśli wy również oczekujecie takiego rezultatu,  to koniecznie zapoznajcie się z moim instruktażem.










1. Przed rozpoczęciem nakładania podkładu, dokładnie oczyść swoją skórę twarzy i nałóż odpowiedni krem nawilżający. 

2.  Krok drugi to dokładne nałożenie podkładu - użyłam gąbki blendera,  która precyzyjnie  pozwoliła mi rozprowadzić podkład, nawet w tych trudno dostępnych miejscach. Nakładając go pamiętaj przeciągnąć go po szyi, aby uniknąć efektu maski. 

3. Po dokładnym rozprowadzeniu podkładu czas na korektor -  nałożyłam  go pod oczami  i  zeszłam troszkę niżej aby uniknąć efektu pandy.  Na powieki również nałożyłam korektor,  całość twarzy przypudrowałam omijając okolice powiek aby cienie ładnie nam się trzymały.

4. Brwi podkreśliłam kredką w odpowiednim kolorze. 

5. Cienie - Zewnętrzny kącik oka, linię załamania powieki i dolną powiekę zaakcentowałam czarnym matowym cieniem,  który został wyciągnięty na zewnątrz. Wewnętrzny kącik został rozświetlony perłowym białym cieniem. Wewnętrzna dolna powieka, została zaakcentowana czarną kredką, następnie, aby uniknąć efektu pomniejszenia oka, dokładnie ją roztarłam. Dolną zewnętrzna powiekę pokryłam czarnym cieniem. Wszystko zostało precyzyjnie rozblędowane.


6. Aby wszystko wyglądało perfekcyjnie, to oczywiście nie możemy zapomnieć o wymodelowaniu  naszej twarzy. Użyj brązera oraz różu na kości policzkowe - pamiętaj nie nakładaj różu na środek policzków.  Aby rozświetlić spojrzenie, dodaj rozświetlacz na szczyty kości policzkowych .

7. Usta w tym makijażu są intensywne,  uwodzicielskie w kolorze pięknej czerwieni .

8. Górne i dolne rzęsy,  wytuszowane zostały czarna maskarą.


Mam nadzieję,  że nabraliście ochoty na tego typu makijaż. Piękne kobiece smoky eyes z czerwonymi ustami sprawi, że będziecie wyglądać jak milion dolarów.

Kisses M 


Kosmetyki użyte w tym makijażu :

Krem nawilżający - VICHY
Podkład - MAX FACTOR
Puder - MAX FACTOR
Korektor - YVES SANT  LAURENT - Light
Cienie - PALETKA INGLOT
Róż i Rozświetlacz - SMASHXBOX
Brązer - BAHAMA MAMA
Usta - Pomadka  MAC
Kredka do brwi - SOAP GLORY
Kredka do oczu - ZOEVA
Maskara - LOREAL