Translate

niedziela, 30 sierpnia 2015

3 KOSMETYCZNE ULUBIEŃCY SIERPNIA

Witajcie !

W dzisiejszym poście, chciałabym Wam przedstawić recenzje trzech produktów, które miałam okazję używać przez  ostatni miesiąc, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :)




1. Podkład-  MAX FACTOR LASTING PERFORMANCE -  w kolorze 102 PASTELLE,  który napewno ze mną zostanie  na dłużej, ponieważ absolutnie mnie nie zawiódł! Uwielbiam jego trwałość utrzymuje się przez cały dzień,  nie zostawia śladów, ma przyjemną konsystencję,  równomiernie rozprowadza się na twarzy. Doskonale tuszuje niedoskonałości, a do tego jest bardzo wydajny.


2. Gąbka - Blender REAL TECHNIQUES -  O tym produkcie mogłabym cały czas pisać w superlatywach, bezbłędna,  mięciutka gąbeczka, która równomiernie rozprowadza podkład oraz co bardzo istotne końcówka gąbki została tak wykonana, że bez problemu dociera  do miejsc trudno dostępnych,  jednym słowem rewelacja ! Już myślę o zakupie większej ilości sztuk :)



3. Pędzel do różu marki REAL TECHNIQUES -  ta marka jest jedną z moich ulubionych, kolejna rzecz,  która trafiła do moich rąk i mnie nie zawiodła. Pędzel z najnowszej kolekcji,  który wykonany jest z mięciutkiego włosia - poprzez idealne wykończenie , bez obaw podkreśli odpowiedni kontur na twarzy.  Dobrze się go czyści, a co istotne podczas mycia nie zmienia swojego kształtu. Jeśli nigdy nie mogłyście poradzić sobie z doborem odpowiedniego pędzla do różu, to ten uwierzcie mi sprawdzi się idealnie!


Mam nadzieję, że ta krótka recenzja tych trzech produktów do makijażu, spowoduje iż odnajdziecie swojego faworyta.  A może wy również  przetestowałyście kosmetyk,  który stał się waszym ulubieńcem? Dajcie znać w komentarzu.

KISSES M