Translate

wtorek, 2 czerwca 2015

LOOK OF THE DAY - RICHMOND PARK LONDON

Witajcie !

Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej wyjątkowej sesji,  bo zrobionej w jakże wyjątkowym miejscu-  Parku  RICHMOND -  UPON THAMES -  największego z pośród królewskich parków w Londynie, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Powierzchnia parku to uwaga 955 hektarów.

Jestem pod wielkim wrażeniem,  jaka ogromna ilość bujnej i różnorodnej zieleni  znajduje się w tym urokliwym miejscu. Wybierając się do Richmond Park,  możecie spotkać,  ogromne stada jeleni i danieli - widok ich jest  urzekający,  moja córka była nimi zachwycona.  Plusem jest to,  że możemy zobaczyć je całkiem z bliska.  Oprócz jeleni,  występuje tutaj  ponad 100 gatunków ptaków.  Jest to miejsce,  które ma w sobie dużo pozytywnej energii i jest bardzo relaksujące.  Zachęcam wszystkich,  do odwiedzenia parku - RICHMOND,  jeśli tylko potrzebujecie  odpoczynku,  lub uwielbiacie wycieczki rowerowe,  oraz macie w sobie pasje fotografowania,  to musicie koniecznie tu zajrzeć.  Gwarantuje,  iż będziecie zachwyceni i tak jak ja powrócicie tu nie raz.



Kurtka - Tk Maxx
Bluzka - Mango 
Spodnie - River Island 
Torebka - River Island 
Buty - New Look 




Okulary - Guess
























A poniżej  moi drodzy,  możecie oglądać  moją odważną dziewczynkę w tym, przepięknym miejscu,  jakim jest oczywiście - RICHMOND PARK - Kornelka również była zachwycona  i chętnie pozowała do zdjęć.











Bluzka - 5-10-15
Spodnie - Zara
Buty - Adidas






Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja sesja. Nowością na moim blogu będzie to, że oprócz moich zdjęć, zobaczycie  również moją małą gwiazdę,  która uwielbia aparat i tego typu sesje. Także oczekujcie kolejnych pełnych wrażeń zdjęć i wpisów.