Translate

piątek, 19 czerwca 2015

MÓJ LETNI LOOK - CORNWALL

Witajcie kochani !


 Uwielbiam, kiedy nadchodzi czas wakacji i odpoczynku, to moment, w którym można oderwać się od codziennych obowiązków i wyruszyć do miejsc, gdzie odnajdujemy spokój, relaks i błogą ciszę. Jednym z zakątków do którego uwielbiam wracać i totalnie się relaksuję, jest przepiękna  Kornwalia ( Cornwall) - jest najdalej wysuniętą na południowy zachód częścią wysp Brytyjskich. W dzisiejszym poście, możecie zobaczyć moje zdjęcia z tego, jakże urokliwego miejsca, które przede wszystkim charakteryzuje się przepięknymi piaszczystymi  plażami , potężnymi klifami -  które uwierzcie mi, robią naprawę niesamowite wrażenie. To miejsce nastraja pozytywnie po przez swoją  bujną zieleń, oraz zapierającymi dech w piersiach widokami. Będąc tam, koniecznie zajrzyjcie do miejscowości - St - Ives,  którą otacza błękitny ocean i  plaże z cudownym mięciutkim piaskiem.

Dla osób które, uwielbiają surfing polecam  miejscowość - Newquay. Na zakończenie atrakcji, warto odwiedzić, najbardziej wysunięty punkt Anglii na zachód, czyli Land e End.  Dla mnie to miejsce to po prostu bajka. Już nie mogę doczekać się, jak znowu wyruszę w ten przepiękny zakątek, aby naładować się mnóstwem pozytywnej energii.  A teraz zapraszam do miłego oglądania mojej wakacyjnej sesji, dajcie znać jak wam się podobają :)





Bluzka - Vero Moda
Spodnie - New look
Buty - Aldo
Sweter - Zara










\















Nie byłabym sobą, gdybym tutaj nie zajrzała:)
Przepiękne miejsce LAND E END. Godne polecenia :)


Mam nadzieję, że to miejsce zrobiło na was wrażenie.

Kisses  M