Translate

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

KOBIECYM OKIEM CZYLI NAJMODNIEJSZE BUTY I TOREBKI - SPRING 2015

W dzisiejszym poście zrobiłam przegląd najmodniejszych butów i torebek sezonu wiosna-lato 2015. 

Przyznaję się, że jeśli chodzi o tę część damskiej garderoby, to właśnie buty i torebki uwielbiam kolekcjonować w swojej szafie w ogromnej ilości, i nigdy nie mam ich za mało. 
Wracając do trendów, to numerem jeden tej wiosny są gladiatorki oraz buty z dużą ilością pasków czy frędzli. Również buty niby rodem  prosto z dzikiego zachodu, no i oczywiście klasyka, która nigdy nie odpuszcza. Muszę przyznać, iż pokochałam frędzle i już jestem posiadaczką ich sporej ilości w mojej szafie. 

Jeśli chodzi o torebki to - podobnie jak z butami - frędzle przeważają, ale kuferki i geometryczne wzory torebek, oraz  "worki" są w tym sezonie bardzo modne. 

Mam nadzieję, że wy już również zaopatrujecie się w  najmodniejsze akcenty tego sezonu, a mój post pomoże wam w poszukiwaniu trendów.


 Na początek trochę modnych butów ze światowych wybiegów mody.



 ALEXANDER MCQUEEN




 CHLOE


Jeden z moich ulubionych projektantów 

MICHAEL KORS



A oto kilka propozycji z moich ulubionych sieciówek.


ZARA NOWA KOLEKCJA


ZARA NOWA KOLEKCJA


ZARA NOWA KOLEKCJA


ZARA NOWA KOLEKCJA




MANGO NOWA KOLEKCJA

\

ASOS



MANGO NOWA KOLEKCJA






A poniżej przygotowałam przegląd najmodniejszych torebek tego sezonu.



MANGO NOWA KOLEKCJA
   



ZARA NOWA KOLEKCJA


DOLCE&GABBANA





DOLCE&GABBANA


MICHAEL KORS


GUCCI



MANGO NOWA KOLEKCJA