Translate

piątek, 12 grudnia 2014

CHRISTMAS MAKE UP TREND 2014

 Już wielkimi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia czas w którym wszystko przypomina magię , czas spełnienia ,  radości .  Oczywiście magi nie może zabraknąć w naszym wieczorowym  Bożonarodzeniowym makijażu . W te święta stawiamy na błysk i oczywiście czerwoną pomadkę :) .








 
Oto lista moich ulubionych kosmetyków  do makijażu które pomogą wam stworzyć wyjątkowy  makijaż Golden z iście czerwonymi ustami.

1. USTA
Przedstawie wam moje dwa cudeńka : 

Jeśli masz ochotę na błyszczące usta to koniecznie wybór musi być jeden 

Błyszczyk MAC cena ok 100 zł 


Pomadka Burberry  - wybór padł na nią ponieważ w święta każda z nas potrzebuje idealnych czerwonych ust a ona może nam to zagwarantować. 

 Cena ok - 110 zł




2. OCZY -  Jedną z moich ulubionych marek jest  Bobbi Brown i dlatego nie mogłam sie oprzeć aby nie przedstawić wam tej paletki  do oczu . Makijaż wykonany nią jest zjawiskowy. Jeśli chcesz metalicznego smoky eyes to ta paletka to zapewni.


BOBBI BROWN - ok 300 zł


Brokat MAC - cena ok 100 zł 



3  ROZŚWIETLACZE są jednym z moich ulubionych kosmetyków ponieważ dzięki nim nasz makijaż nabiera świeżego wyglądu , dodaje nam młodości . Pamiętajmy aby ostrożnie obchodzić się z  rozświetlaczami  aby nie zrobić sobie przypadkiem krzywdy  co za dużo to nie zdrowo :)  A o to propozycja moich ulubieńców :)

CHANEL  - ok 250 zł 



I mój jedyny w swoim rodzaju rozświetlacz The Balm  Mary-Lou - 65zł



3 . PAZNOKCIE -   Jeśli mamy błyszczeć to nie możemy również zapomnieć o naszych paznokciach . Ja oczywiście stawiam na czerwony klasyczny kolor który sprawdza się zawsze. Natomiast jeśli chcecie mieć odrobinę błysku również na paznokciach  o to moja propozycja dwóch wspaniałych lakierów :


Dior - ok 100 zł 
Jest  pięknie zapakowanym lakierem  do paznokci . Na pewno sprawdzi się też jako prezent pod choinkę mnie taki prezent na pewno by ucieszył :)


Essie - ok 40 zł 
Jeśli na codzień nie możecie nosić błyszczących lakierów to w właśnie w święta jest okazja aby pomalować sobie super błyszczące paznokcie ten lakier idealnie się sprawdzi .



A o to moja propozycja dwóch czerwonych lakierów :

OPI - z błyszczącymi drobinkami - cena ok 60 zł


Dior -  klasyczna czerwień mój ideał :)

Cena ok - 100 zł