Translate

środa, 23 lipca 2014

JAK STWORZYĆ LOKI W IŚCIE HOLLYWOODZKIM STYLU



Dzisiaj kolejny post o włosach jakoś tak ostatnio mam świra na punkcie swoich włosów i przy okazji opisze wam moją długą przygodę  z ,, fryzjerami ,, zanim znalazłam tego właściwego :) .Od dziecka jestem blondynką z włosami które mają tendencję do kręcenia się .
Ale zacznijmy od tz. ''mistrzów  fryzjerstwa '' , na początku zaczeło sie od pasemek poprzez stopniowe całkowite rozjaśniane na swoich gęstych  długich pięknych włosach i proszę Pani fryzjerka która zaczęła rozjaśnianie wcale nie wiedziała jak to się robi wyszłam z totalnie żółtymi włosami :( .Pamiętam jak dziś że płakałam całą noc  . Kolejna zmiana fryzjera też okazała się totalną pomyłką na moich włosach zamiast pięknego jasnego blondu pojawiło się coś w rodzaju zmieszania kolorów poprzez okropny siwy  oraz w zielen ! .Totalna masakra ! . Myślicie że to koniec mojej przygody oj niestety nie , ostatnio przechodząc koło dobrze prosperującego salonu kosmetyczno - fryzjerskiego po tych wszystkich porażkach których było dużo więcej doszłam do wniosku iż aby mieć piękny kolor to  trzeba może sporo zapłacić oj moi drodzy  nic mylnego . Pan fryzjer który pracował w tym salonie i wydawał się profesjonalny zniszczył totalnie moje włosy. Z włosów zrobiło się wielkie siano nie dość iż nie umiał farbować to obcięcie włosów w jego rękach to koszmar  , pomijam fakt iż zapłaciłam za to fortunę , niestety  musiałam obciąć swoje długie włosy  i do tej pory je lecze  :(

 Dzięki Bogu po całej tej przygodzie z pseudo fryzjerami pojawiła się w końcu fryzjerka która jest mistrzynią w swoim fachu :) , dobrała odpowiedni kolor włosów do mojej urody , świetnie doradziła i jak widać na zdjęciu pięknie ułożyła.  Życzę wszystkim abyście  na swojej drodze spotykali  właśnie takie osoby, które swoją prace wykonują z pasją bo tylko wówczas to ma sens i nikt nikomu nie robi krzywdy .


A teraz jeśli macie ochotę  właśnie na  takie loki to na rynku pojawiła się nowoczesna  lokówka Babylisss Curl Secret  które bez trudu robi piękne loki .




 Wystarczy ustawić odpowiednią temperaturę i włożyć kosmyk włosów do lokówki, przytrzymać  chwilkę aż usłyszymy odpowiedni sygnał dzwiękowy i już możemy uwolnić piękny lok. Dodam iż moja fryzura utrzymywała się jeszcze na drugi dzień.  Niestety minusem jest to iż sporo kosztuję w promocji ok 500 zł ale naprawdę polecam jeśli bez trudu chcecie uzyskać taką fryzurę.