Translate

niedziela, 27 lipca 2014

INSPIRATION OF THE WEEK


Dzisiaj kolejna porcja moich inspiracji. Miłego oglądania :)

















sobota, 26 lipca 2014

MIU MIU I NOWY BUTIK W SAINT-TROPEZ




Po otwarciu swojego sklepu na Croisette w Cannes, który został otwarty w maju i dobrze prosperuje, Miu Miu postanowił otworzyć drugi butik na Lazurowym wybrzeżu w Saint - Tropez na  słynnej rue François Sibilli . 
Włoski dom mody zaprasza mieszkańców Saint-Tropez i odwiedzających miasto turystów, do swojego sklepu z najnowszą kolekcją projektów MIU MIU.  Wystrój sklepu zaprojektowany został  dzięki uprzejmości architekta Roberto Biaciocchi który projektuje butiki  MIU MIU od 1988 roku. W butiku możemy podziwiać  słynne  duże lustra, złote ozdobne tapety i asymetryczne półki.  Pod tym wszystkim oczywiście podpisuje się styl włoskiego domu mody w Saint - Tropez . 




Nie wiem jak wam ale mi bardzo podoba się wnętrze tego butiku , nie mówiąc już o wyposażeniu kolekcji która bardzo jest w moim stylu czyli elegancja i kobiecość na pierwszym miejscu. 





czwartek, 24 lipca 2014

BIG BEAUTY TREND - ARTYSTYCZNE MALOWANIE RĄK


Ogromnym trendem numer jeden jest artystyczne malowanie rąk . Zrobiło to na mnie dość spore wrażenie . A wszystko zaczęło się od inspiracji brytyjskiej super modelki która wrzuciła swoje zdjęcie na instagram . Dość szybko zostało to zauważone i zyskało popularność .
Od tego czasu również magazyn mody VOGUE uznał rysunki na dłoniach za nowy trend który według niego  stanie się zjawiskiem globalnym . Akcent nowego trendu  na dłoniach było widać  na scenie wybiegu - Mercedez-Benz Fashion Week 2014 ale  został również  pożądany przez m.in. piosenkarkę Lorde . Ogromną popularność rysunki na dłoniach zdobywają na profilach instagramowych .
To może  zdobędziecie się na taki artystyczny makijaż na rękach to jet naprawdę hot!

To jest niezłe dzieło bardzo mi się podoba modelka tak  oto podpisała swoje zdjęcie na instagramie ''Porozmawiaj z rąk powoduje to iż twarz nie słucha '' 


A może taki konkretnie zaznaczony akcent na dłoniach który ma słynna Barbadoska Rihanna ? 












środa, 23 lipca 2014

JAK STWORZYĆ LOKI W IŚCIE HOLLYWOODZKIM STYLU



Dzisiaj kolejny post o włosach jakoś tak ostatnio mam świra na punkcie swoich włosów i przy okazji opisze wam moją długą przygodę  z ,, fryzjerami ,, zanim znalazłam tego właściwego :) .Od dziecka jestem blondynką z włosami które mają tendencję do kręcenia się .
Ale zacznijmy od tz. ''mistrzów  fryzjerstwa '' , na początku zaczeło sie od pasemek poprzez stopniowe całkowite rozjaśniane na swoich gęstych  długich pięknych włosach i proszę Pani fryzjerka która zaczęła rozjaśnianie wcale nie wiedziała jak to się robi wyszłam z totalnie żółtymi włosami :( .Pamiętam jak dziś że płakałam całą noc  . Kolejna zmiana fryzjera też okazała się totalną pomyłką na moich włosach zamiast pięknego jasnego blondu pojawiło się coś w rodzaju zmieszania kolorów poprzez okropny siwy  oraz w zielen ! .Totalna masakra ! . Myślicie że to koniec mojej przygody oj niestety nie , ostatnio przechodząc koło dobrze prosperującego salonu kosmetyczno - fryzjerskiego po tych wszystkich porażkach których było dużo więcej doszłam do wniosku iż aby mieć piękny kolor to  trzeba może sporo zapłacić oj moi drodzy  nic mylnego . Pan fryzjer który pracował w tym salonie i wydawał się profesjonalny zniszczył totalnie moje włosy. Z włosów zrobiło się wielkie siano nie dość iż nie umiał farbować to obcięcie włosów w jego rękach to koszmar  , pomijam fakt iż zapłaciłam za to fortunę , niestety  musiałam obciąć swoje długie włosy  i do tej pory je lecze  :(

 Dzięki Bogu po całej tej przygodzie z pseudo fryzjerami pojawiła się w końcu fryzjerka która jest mistrzynią w swoim fachu :) , dobrała odpowiedni kolor włosów do mojej urody , świetnie doradziła i jak widać na zdjęciu pięknie ułożyła.  Życzę wszystkim abyście  na swojej drodze spotykali  właśnie takie osoby, które swoją prace wykonują z pasją bo tylko wówczas to ma sens i nikt nikomu nie robi krzywdy .


A teraz jeśli macie ochotę  właśnie na  takie loki to na rynku pojawiła się nowoczesna  lokówka Babylisss Curl Secret  które bez trudu robi piękne loki .




 Wystarczy ustawić odpowiednią temperaturę i włożyć kosmyk włosów do lokówki, przytrzymać  chwilkę aż usłyszymy odpowiedni sygnał dzwiękowy i już możemy uwolnić piękny lok. Dodam iż moja fryzura utrzymywała się jeszcze na drugi dzień.  Niestety minusem jest to iż sporo kosztuję w promocji ok 500 zł ale naprawdę polecam jeśli bez trudu chcecie uzyskać taką fryzurę.



niedziela, 20 lipca 2014

ROBERTO CAVALLI I JEGO NOWA TWARZ RITA ORA W KAMPANII NA JESIEŃ -ZIMA 2014/15




W kampani włoskiej marki na jesień / zima  2014/15 po raz pierwszy twarzą została piosenkarka RITA ORA ,  która jest przekształcona w ,, nowoczesny dzień MARILYN MONROE  zdjęcia wykonał  fotograf  Francesco Carrozzini a cała sesja wykonanan była  studiu w Nowym Jorku  .

 Obrazowość sesji ma przywołać obrazowość  nieprzepartą myśl o pierwszej randce  oczywiście wszystko w reżyseri żony projektanta Evy Cavalli .

  Wciągająca kombinacja spojrzeń magnetycznych i intrygujących z szaloną  i wyrafinowaną postawą,  Rita  przekazuje za pomocą obrazów emocji uwodzenia ... inspirujące obiektyw z siłą, charyzmą i nowoczesnej kobiecości" Jak dla mnie sesja jest magiczna , pełna wdzięku a sama piosenkarka bardzo dobrze zagrała swoją rolę. Stroje robią niesamowite wrażenie pełna elegancja to jest właśnie styl który również podbija moje serce ponieważ jest pełen kobiecości a na dodatek makijaż jaki ma na sobie piosenkarka w całości pięknie się komponuję .








sobota, 19 lipca 2014

MOJE INSPIRACJE MODOWE CZYLI I LOVE FASHION



Witam dzisiaj będzie mało pisania a więcej zdjęć  już niedługo na moim blogu pojawią się stylizację mojego wykonania ale dzisiaj wrzucam kilka moich inspiracji modowych  mam nadzieje ze wpadną wam w oko :)

















piątek, 18 lipca 2014

SPOSÓB NA ZADBANE STOPY LATEM



Sezon letni w pełni czyli coraz częściej zamiast zakrytych butów na nasze stopy zakładamy sandały  a jeśli odkrywamy nasze stopy to chcielibyśmy aby były zadbane dziś pokaże wam jak  nie wychodząc z domu możemy zatroszczyć się o nasze stopy .

Pierwszym krokiem jaki powinnyśmy wykonać jest kąpiel dla stóp .

Do miski nalej wody pamietaj aby nie była za gorąca wlej odrobinę soli najlepsza jest sól do stóp z morza martwego ma wiele cennych składników kąpiele z solami z Morza Martwego mają właściwości odmładzające , relaksujące , wygładzają skórę zaopatrując ją w niezbędne minerały.

 Możesz również użyć zamiast soli kilka kropli olejku aromatycznego niektóre z nich mają cudowne zapachy w tej kąpieli chodzi o to aby zmiękczyć naskórek i całkowicie się zrelaksować :) Czas moczenia stóp nie powinnien być dłuższy niż 15 min .

Kolejny krok to osuszenie stóp ręcznikiem i odsunięcie  patyczkiem  skórek , następnie  obcinamy paznokcie uwaga do obcinania paznokci najlepsze są cążki , usuwamy zrogowaciały  naskórek hitem moim jest tarka do stóp marki scholl  która niezwykle dokładnie pomaga  pozbyć się twardego naskórka uwaga koniecznie używaj jej na suchą skórę i przytrzymuj w jednym miejscu nie dłużej niż 3-4 sekundy.



Można ją nabyć w sklepie www.mall.pl za  101 zł cena w rossmanie ok 160 zł 


Po zakończeniu usunięcia zgrubień nadchodzi  czas aby je  dokładnie nawilżyć kremem  uwielbiam to robić gdyż podczas tego zabiegu dodatkowo masuję swoje stopy :)

Na sam koniec możecie pomalować swoje paznokcie  ulubionym kolorem i z tak zadbane stopy możemy prezentować bez zastanowienia a więc witaj lato z pięknymi stopami !